fbpx
Menu Sluiten

Zo gaan wij te werk

Klantgericht

Voogd Administratieve dienstverlening is een jong en dynamisch bedrijf, die zich 100% inzet voor haar klanten. Geen wollige verhalen, geen torenhoge rekeningen, maar een boekhouder waarbij duidelijkheid en persoonlijk contact voorop staat.

Met onze diensten heb je altijd inzicht in de huidige situatie van jouw onderneming en staat er altijd iemand voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.

 

Wij staan altijd voor je klaar

Heb je een vraag over de huidige stand van zaken, ben je van plan een investering te doen, heb je een vraag over de boekhouding of heb je misschien gewoon iemand nodig om eens te sparren. Er staat altijd iemand voor je klaar.

Jouw online omgeving

Als ondernemer krijg je toegang tot een eigen online omgeving waarin je in een oogopslag inzicht hebt in diverse cijfers, bonnen kunt aanleveren en in het digitaal archief kunt.

Online facturen sturen

In jouw online omgeving kun je ook bij de factuurmodule. Hiermee kun je zelf direct facturen aanmaken, versturen naar klanten en de betalingen bijhouden. Ook staan de gemaakte facturen dan direct in de boekhouding!

Bankkoppeling

Met de bankkoppeling worden alle banktransacties automatisch ingelezen in de administratie. Op dit moment koppelen wij met KNAB, ING, Rabobank en ABN AMRO

Belastingaangiften

Alle belastingaangiften worden door ons verzorgd. Iedere maand of kwartaal de aangifte omzetbelasting. En jaarlijks de aangifte inkomsten,- of vennootschapsbelasting. Uiteraard verzorgen we ook de loonheffingen en alle andere belastingen op verzoek.

Online Archief

Alle documenten die betrekking hebben op de administratie zijn vanaf ieder aparaat in te zien. Zo heb je altijd alle benodigde gegevens bij de hand.

Meer tijd om te ondernemen

Dankzij de slimme software van Yuki en de samenwerking met Voogd Administratieve Dienstverlening hou je meer tijd over om te ondernemen. Geen kopzorgen meer over die stapels met bonnen die gesorteerd en ingeboekt moeten worden, maar alles direct in de cloud beschikbaar en door ons verwerkt.

Hoe werkt de administratie dan precies?

Alle facturen en bonnen die jij ontvangt van leveranciers lever je aan in de online omgeving. Dit kan doormiddel van: Email, Dropbox, Google Drive, Upload en de Yuki-app. Alle aangeleverde bonnen proberen wij binnen 48 uur te verwerken.

In de online omgeving maak jij snel en makkelijk facturen die je direct naar jouw klant door kunt sturen. Welke direct in de boekhouding zal worden verwerkt.

Iedere maand of kwartaal is het tijd voor de aangifte omzetbelasting. Zodra de adminstratie helemaal compleet is zullen wij deze versturen naar de belastingdienst. Zelf kun je ook al halverwege het kwartaal zien wat de tussenstand is van de te betalen, of misschien zelfs wel te ontvangen btw is.

Aan het einde van het jaar, sluiten we de boekhouding af, stellen we jaarstukken op en dienen we de aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting in bij de Belastingdienst.