Persoonlijke service voor úw administratie
Het administratiekantoor in Heemstede
Als je een eigen onderneming hebt, dan kan de administratie een overweldigende en tijdrovende taak zijn. Maar gelukkig is het geen struikelblok meer als je Voogd administratiekantoor in Heemstede inschakelt! Wij bieden namelijk verschillende fiscale diensten aan en als ondernemer uit Haarlem en omgeving kun je bij ons kantoor terecht voor advies en vragen over inkomstenbelasting, omzetbelasting, vennootschapsbelasting, dividendbelasting en loonheffingen. En natuurlijk doet ons administratiekantoor in Heemstede namens jou ook de complete belastingaangifte, zodat jij meer tijd overhoudt om te ondernemen!
Administratie regelen was nog nooit zo makkelijk!
Maak een foto of scan alle documenten in die je nodig hebt voor de administratie, stuur het naar ons op via e-mail, DropBox, Google Drive of de Yuki-app en wij regelen de rest. We verwerken alle bonnetjes en houden een Online Archief bij waar je alles kunt inzien vanaf ieder apparaat, zodat je altijd de benodigde gegevens bij de hand hebt. Ook is het mogelijk om via de factuurmodule in onze online omgeving direct facturen aan te maken en te versturen naar klanten. De betalingen worden dan uiteraard ook meteen verwerkt in de boekhouding, zodat deze altijd up-to-date is. En als het tijd wordt om belastingaangifte te doen, dan verzorgt onze administratiekantoor in Heemstede die ook!
Voogd Administratiekantoor in Heemstede staat ook klaar voor particulieren
Ook als je als particulier een boekhouder in Heemstede of in de omgeving van Haarlem zoekt, ben je bij Voogd Administratieve Dienstverlening aan het juiste adres om je administratie uit te besteden. Wij helpen je dan bijvoorbeeld met de aangifte van inkomstenbelasting. Voor sommigen is dit een kwestie van gegevens controleren en versturen, maar voor anderen ligt dit ingewikkelder. In het geval je bijvoorbeeld te maken hebt met aftrekposten, zoekt onze administratiekantoor in Heemstede alles voor je uit, zodat je altijd je belastingteruggave krijgt! Verder maken wij ook jouw geldzaken inzichtelijk, als je bijvoorbeeld wilt weten waar je je salaris iedere maand eigenlijk aan uitgeeft. Aan de hand van deze informatie kunnen we zelfs een budget- en spaarplan opstellen, zodat jouw financiële doelen binnen handbereik zijn!
Klantgericht
Persoonlijk contact staat op nummer 1. Zo zijn we voor vragen altijd telefonisch en via de mail bereikbaar.
Duidelijk
Uw administratie en belastingzaken voor een vast bedrag per maand. Geen uurtje factuurtje. Geen verrassingen.
Laagdrempelig
Ook als startende ondernemer of particulier bent u bij ons van harte welkom.
Wat wij als administratiekantoor doen
Boekhouding
Het verwerken van de administratie kunnen wij uit handen nemen. Wij zorgen dat alle stukken compleet zijn en alles zorgvuldig wordt verwerkt.
Salarisadministratie
Heeft u personeel in dienst? Wij kunnen voor u de loonstroken, jaaropgaven, aangiften en contracten opstellen.
Rapportage
Wij kunnen periodiek rapportages opstellen zoals bijvoorbeeld liquiditeitsprognoses, jaarrekeningen en begrotingen.
Vennootschapsbelasting
Voor rechtspersonen moet jaarlijks de aangifte vennootschapsbelasting worden gedaan. Ook hiervoor zit u bij ons aan het juiste adres.
Omzetbelasting
Voor de meeste ondernemers moet er aangifte omzetbelasting worden gedaan. Wij kunnen dit helemaal uit handen nemen en voor jou verzorgen.
Inkomstenbelasting
Voor natuurlijk personen moet ieder jaar de aangifte inkomstenbelasting worden opgesteld.